Stareoke

Heej. Nu har jag ätit och spelat lite stareoke med mina småbröder, asså det är ett sångspel på datan när man ska sjunga, men det var inte ås smart att spela det eftersom jag fick nu mer ont i halsen. :( Nu är klcokan ca 10 i 2 och om jag hade varit i skolan hade vi slutat om lite mindre än en timme.. men iaf. Jag vet inte vad jag ska hitta på nu, men jag tror att jag ska vila, men jag hatar att vila för man bara ligger på soffan/sängen om bara vrider och vänder sig och man vill bara hitta på nåt. Jo, jag kan ju städa mitt rum här nere för att det ser ut som ett kaous, men jag pallar inte för att jag kommer bara få mer ont i huvet då, och då kommer det vara ännu jobbigare. Men har nån nåt tips till mig vad jag kan hitta på? Vad kan man göra när man är sjuk? ;) Ge mig tips, snälla!


en bild från England när vi var där i somras. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0